1a veckan snart avklarad

Än så länge går det bra att jobba mycket, blir nog jobbigare senare. Den fruktade 1a veckan är snart avklarad. Ska jobba idag med... så har fått ihop 70 timmar nånting denna vecka.

Det har gått oväntat bra denna vecka... jag har kommit ihåg att beställa allt och satt alla i jobb. Trodde att denna vecka skulle bli så jobbig för att det var mycket olika beställningar, då nästan alla skulle ha olika mat. Men upptäckte att det var ganska skönt att inte bara göra julmat. Många väljer bort julmaten och äter någonting annat istället.

Shit vad tiden går fort.. å har 1 julklapp kvar att köpa. Får se när jag hinner med den. Å nästa lördag ska jag på julbord med Calles jobb... kommer nog va himla sugen på julmat då ;)

Jag hann iaf få min klänning... Puh! Hade inte hunnit fått den om jag inte hört av mig till dom. Å ja, den var i det minsta laget. Alltså, den går att använda å den ser inte liten ut.

MEN... det är en dragkedja bak, så den ska sitta tight på överkroppen, å den trycker mot revbenen lite (å sånt tycker jag är jobbigt). Sen är den vid och veckad på underdelen, så jag tror det blir bra ändå... får se till att inte andas så mycket bara. haha!

Å slipsen vi köpte till calle matchade perfekt med min klänning iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback