Äntligen

Nu var det jäääkligt längesen jag klippte mig. å nu har jag äntligen bokat klipptid, eller calle bokade åt mig. han har en kompis som är frisör, å klipper honom. så på lördag ska både jag å calle klippa oss hos henne. eller jag ska både klippa å färga håret. gillar egentligen inte å klippa mig hos nya frisörer, som inte kan mitt hår. men det blir nog bra, å då är det väl bara å fortsätta å klippa mig hos henne.
undrar hur jag ska klippa mig då?



har nyss kollat på damersnas skidskytte på tv. tycker det e tråkigt att anna-karin får starta loppet senare än hon egentligen skulle. tiden redigerades ju, men om hon visste att hon bara var 11 sekunder från brons, skulle hon kanske ha åkt fortare. sånt som händer, men det e tråkigt att det händer i OS. sen blire herrarnas skidskytte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback