Hockey

Igår var vi på hockey och middag på läkerol arena. Vi hade bord på terrassen, så vi såg matchen från våra bord. kändes jäkligt lyxigt. till förrätt var det parmaskinka med melon och gurksallad med ruccula. å till varmrätt oxfilé, timjanpotatis och portersås (smaka det som). efterrätten var choklad och kaffe, å jag drack 2 baileys.
Brynäs vann med 2-1, men det var markström som räddade brynäs i matchen. luleå var annars bättre på planen. så calle va ju lagom glad, eftersom han hejjar på luleå. va iaf en riktigt bra julklapp:)
efter matchen skjutsade familjen mig och calle hem till maja. där fick man träffa majas dejt och så tittade vi på melodifestivalen. å så snodde vi lite kaffe, fick koka på plattan. för maja har inte packat upp sin kaffebryggare från kartongen;P
sen va det dax å gå hem, hann bara till station innan calle tröttna på å gå. så han ringde taxi. haha. rolig min karl sådär. han försökte i början med att jag inte skulle orka gå, men jag sa att jag orka. då kom det fram att det va han som inte ville gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback