OS



Nu är OS igång, var invigning igår. tror ni sverige tar någon medalj? jag tror att det största medaljhoppet är på damernas skidskytte. ikväll kl 22 är det skidskytte, då måste man se. såg att även Elisabeth Högberg åker i OS i år. lite roligt att följa henne, eftersom man själv tävlade mot henne.
Men jag tror även att många av svenskarna kommer att misslyckas å svenska folket kommer bli besviken. men man kommer nog sitta bänkad framför tv:n rätt mycke. iaf då det visas på kvällarna. jag är inte en sånn som går upp mitt i natten å kollar, då ska det verkligen vara något bra.

Kommentarer
Postat av: Elli :)

Hej. hur mår du då? :)

2010-02-13 @ 09:47:23
URL: http://bellanee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback