bio

Nu ikväll var jag å calle på bio. å slog på stort å köpte snacks å godis å dricka till, som tog slut väldigt fort. vi tittade på "har du hört ryktet om Morgans", en film med Hugh Grant och Sarah Jessica Parker. jag fick välja film, eftersom jag hade presentkort. calle gillar ju inte sånna filmer egentligen, men vad gör man inte för sin älskade;)
jag tyckte filmen va helt okej, å skrattade en del. den va faktiskt bättre än jag trodde... för jag hade inte så höga förväntningar på den. men den va ju en typisk "sofia-film". calle tyckte ju att filmen inte va bra alls... haha.men men.:P



nu är det wallander på canal+... det fick calle bestämma. nog för jag oxå tycker dom e bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback