Bröd

Satan va kallt det är ute idag, termometern har vart nere på -25. annars är det soligt och fint. jag håller på att bakar bröd. blir sen frukost idag. hade inge hårdmackor eller nått hemma. å ut i kylan e väl inte det roligaste nu. så jag bakar bröd med paprika, oliver och vitlök i. det är gott med bara smör på nybakat bröd tycker jag:)
vi åt upp alla hårdmackor igår kväll när vi frossade i hårdmackor med ost, paprika å gurka på. vi kom på att det e nog fan godare än chips.:P
idag är det röd dag, så man e ledig. känns bra med en mjukstart på det nya året. igår hade jag löneförhandling, det gick bra må jag säga. stålarna kommer rulla in när man blir kökschef. fast ändå är kockyrket väldigt dåligt betalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback