Mardrömssenario

idag vart jag riktigt skrajsen alltså. hade vart å fikat med tjejerna på mingel och bar. å jag hade ställt bilen på parkeringshuset vid waynes coffee. å även första gången jag stod på ett parkeringshus själv.
jag satte mig i bilen som vanligt, å körde neråt utgången. va rätt mörkt inne i själva parkeringshuset och jag tänkte inge mer på det. å när jag kommer ner, då är grindarna stängda.. så man inte kommer ut.
jag gick ur bilen och tittade vid grinden om det fanns några knappar att trycka på. det ända jag hitta vad lysknappen. då fick jag iaf ljust. men inget telefonnummer eller nånting. HJÄLP!
nu börja man ju bli lite rädd alltså. jag ringde till calle, som letade på internet efter ett nr til carpark. å innan calle hann ringa tillbaka, så fick ju jag massa tankar i huve.
ska man backa uppför där det går runt runt? jag kommer ju fan att köra in i nått, har ju ingen koll på bilen. å tänk om dom hinner stänga waynes coffee, då kommer jag ju inte ut den vägen heller. what to do?
sen ringde calle å ca tio meter bakom min bil på en pelare, satt det tydligen en knapp som öppnade grindarna.
puh. jag kunde andas ut. nu vet jag iaf till nästa gång, om jag vågar ställa mig i ett parkeringshus:P


Kommentarer
Postat av: calle

Första gången du kör in i ett p-hus osså blir det så här?? :P Hur ska jag nu kunna få dig att parkera på stan utan att behöva gå en mil!! :P

2010-01-27 @ 17:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback