Stan

idag har jag och Calle vart nere på stan en sväng. jag har blivit lite sugen på å läsa böcker å köpte en för ett tag sen, som jag snabbt läste ut. idag köpte jag en ny bok. så jag hoppas den oxå är bra. om man fastnar i en bok vill man ju aldrig sluta läsa, å tiden bara rinner iväg.
filmen igår, tyckte jag va riktigt rolig, men som vanligt inte calles typ av film. haha. så får se om det blir "Snabba cash" nästa helg eller nå. så han får se en film han vill se.
va även nyss å handla lite käk, åsså köpte vi på oss lite risifrutti. va ju alltså hundra år sedan man åt sånna. men d smaka som vanligt. :P blir nog lugnt resten av dagen och vi tänkte göra lite paj, med ost, skinka och broccoli.
calle börjar jobba kl 4 imorgon, usch vad tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback