1 vecka

Har nu haft urinvägsinfektion i en vecka. den verkar aldrig vilja gå över den här. springer på toaletten stup i kvarten å dricker massor med citronvatten om dagarna. har oxå provat med tranbärsjuice. Är alltid värst på mitten av dagen tycker jag, i slutet på jobbet å när jag e hemma. men så äter jag ipren varje dag med.
brukar ju gå över av sig själv, så jag får väl bara vänta å se när den försvinner. bara haft d en gång förut, å då varade den inte så många dagar.
är det inte det ena felet med mig, är det det andra tycker jag. varför får jag inte vara helt frisk? slutar väl med att jag får njurbäckeninflammation på köpet. jag går ju inte till doktorn i första taget jag heller.
ja, jag dricker vidare på mitt citronvatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback