Tandläkarn

igår va jag till tandläkarn i Ockelbo. Vart jäääkligt stressigt mot slutet. calle va med som sällskap å skjutsade mig, å va jävligt halt på vägarna. det var på håret att jag skulle hinna i tid, så jag ringde å skulle säga att jag kanske skulle va 5 min sen. MEN, då hade dom bara telefonsvarare, för att det var kvällstid. så calle gasa för fullt, kom nån minut försent. men det va iaf ingen fara.
hade iaf inga hål eller så. men det tog lång tid. för min tandläkare var sjuk, å då hade jag en som inte va riktigt färdigskolad. å när hon hittade objekt som eventuellt var hål, fick vi vänta på att en tandläkare skulle göra en bedömning. å stackars calle satt å väntade hungrig i bilen.
så påvägen hem, stanna han på macken vid hagsta å köpte korv å mos. jag ville inte äta då, för hon hade kladdat på äckligt vax på mina tänder.  hann åtminstonde hem till desperate housewives, puh! hade glömt att det skulle vara, men calle påminde mig. tack:D



vart lite övertid idag, blir det imorrn med. ska göra smörgåstårtor åt hela fabriken 160 pers. så det blir några tårtor:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback