Längesen

Nu var det väldigt längesen jag skrev igen. har haft mycket på jobbet, å inte vetat vad jag ska skriva om. kanske är tråkigt att jag nästan bara skriver om jobb, men det är det som händer i mitt liv just nu.
denna vecka har jag varit boss på jobbet. chefen är på semester och kommer tillbaka nästa torsdag. vi har haft mer att göra än nånsinn detta år, vi brukar alltid ha mycket att göra denna period. mycket beställningar. så jag har haft fullt upp på jobbet med att bestämma över alla, varvat med att jag pratat massor i telefon och även suttit på kontoret och gjort lite saker. det va en dag jag fick tunghäfta varje gång jag skulle svara i telefon efter jag svarat 50 ggr redan. jag är den enda på jobbet som svarat i telefon på hela veckan, lite drygt.
i fredags kväll var vi och grillade i hemlingby till ett företag, i regnet!!!! vilken tur man kan ha, slutade dock regna när vi var klar.. såklart.
igår så tvättade jag precis hela dagen och tvättar även nu. tog hem allas jobbkläder å tvättade och nu är det alla våra kläder. så ska ner till jobbet sen en sväng med kläderna sen.
idag är det lite sämre väder, vi som tänkte ut till tomten och titta och mäta lite. å även köpa lite blommor till balkongen. skulle behöva ner på stan och shoppa med, få se hur det blir med det. appropå tomten. vi har la ett bud på 300 000 (var ute för 350 00) på tomten, men fick köpa den för 325 000 kr. DEAL! vi ska skriva papper på onsdag. så vill inte ta ut segern i förskott. MEN, tomten blir troligen våran! gud så spännande!
denna vecka blir det massor med jobb igen, jobbar måndag-lördag. å då kvällar på tisdagen å lördagen med. ska bli skönt när helena kommer tillbaka från semestern igen. då kan man börja tänka normalt igen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad du jobbar och sliter gumsan. Glöm inte bort dig själv bara:) Ska ni på rock i parken på lördag?

2010-05-23 @ 10:15:18
URL: http://sanzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback