1:a Advent

Ja.. tiden går fort. Igår började vi med å förbereda lite julmat på jobbet och gjorde jul i restaurangen. På tisdag är första julbordet för i år, sedan rullar det bara på.

Igår efter jobbet gjorde jag jul hemma. Böt alla gardiner, hade upp ljusstakar och lite tomtar.. även katternas minijulgran åkte upp. Men den ligger dock hela tiden.. har busiga katter hemma.

Å Molly är helt lyrisk över snön.. hon hoppar i snön på balkongen samtidigt som hon skriker... en rätt rolig syn.. haha. Mimmi vet dock vad det är, så hon vill inte ens gå ut. Usch å fy vad kallt!

Veckan som kommer är den värsta hitills av alla veckor... om det inte hinner ramla in mer på dom andra veckorna. Visst om dom bara åt julmat, men nu är det även 3-rätters, tacobuffe, janssons buffe, amerikansk buffe, 2-rätters.. å nå mer.. + all julmat. denna vecka blir inte rolig, men kommer va himla nöjd när den är över.

Får iaf vara ledig på söndag då jag ska på bröllop. MEN klänningen jag beställt har inte kommit än.. skulle ha kommit den 25:e nov. så nu är jag lite nervös. har skickat mail, men inte fått svar.. ska ringa imorgon om jag kommer ihåg och har tid. Kommer inte ha tid att gå på stan i veckan heller... hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback