Fest

Började med att vi käkade Kycklingklubbor, ris och lite tillbehör. Gott! Förfestade lite hemma hos Linda innan vi åkte ner till Heartbreak.Där dansade vi i stort sett hela tiden.

Dock ett minus... var precis samma musik uppe som nere. Det va mycket folk ute, men ingen man kände igen. Tog ett tag å gå hem mitt i natten, hade ont i fötterna.

Drack inte mycket under kvällen, men försökte ändå kurera mig innan jag gick å la mig. Drack mycket vatten och mjölk, tog en pizzaslice och en ipren. Känner mig inge bakis idag, förutom att man är trött... sov ju bara några timmar inatt, svårt att sova efter jag druckit alkohol. Få se vad det blir av dagen idag.


hittade en gammal bild på tjejerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback