Skräckfilm

Igår när jag kom hem från jobbet så kändes det en kort stund som jag var med i en skräckfilm. Allt hade logiska förklaringar, men första sekundrarna det hänt är pulsen hög.

Jag hade duschat, tog på mig en morgonrock å gick in i köket där jag satt på golvet när katterna åt mat. Å så ser jag att jag hade blod på ena handen. kände efter i ansiktet å kolla på armar eller så om jag blödde. Men nej hitta inget. så gick jag till spegeln i hallen och tittade, halva näsan var röd av blod. hur kunna jag missa det?
 
jaja, gick in på toaletten och tog blort blodet i ansiktet. Dörren till toadörren var helt öppen när jag gick in där, så rörde inte vid den vid det tillfället.

När jag går ut från toaletten så går dörren igen bakom mig, men jag kan inte minnas att jag rörde den då heller. Så jag vände mig om och ser att det är blod på toalettdörren. Pulsen var hög... tills jag börja tänka efter hur det egentligen måste gått till.

Vad som måste ha hänt: Att jag kom åt ett gammalt sår på näsan när jag duschade och tvättade ansiktet. jag måste ha fått blod på handen och då kommit åt toalettdörren när jag gick ut därifrån.
Missade att känna efter om jag blödde på näsan. Å att jag hade balkongdörren öppen, så att det kanske blev drag mellan den och fläkten? Eller att morgonrocken tog i dörren så den åkte igen?

Ja, är det för att man såg "Parnormal activity" som man är nojjig?


Kommentarer
Postat av: Linda

haha.. oj.. vad scary! :O

du ska inte se 2:an då? ;)

puss

2010-11-04 @ 22:39:27
URL: http://kissssmeegoodnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback