Kass på att blogga!

Bloggar väääldigt sällan nu... vad ska jag skriva? Jobbar mycket å när jag inte jobbar, tänker jag på jobbet. Gillar inte mitt jobb förtillfälligt, är less.
Förra helgen va jag ju iaf till Rimbo och hälsa på Maja. hade resesällskap med Linda och Jenny. Maja bodde otroligt fint och det va mysigt i lilla Rimbo. Väldigt lugn och trevlig helg!
Å i måndags va jag på stan med Elin, man ses ju allt för sällan alltså. men vi siktar på en till gång innan jul! Jag köpte även någon julklapp. Gäller att börja i tid, för snart hinner man ju aldrig ner på stan. Även beställt en klänning på internet till bröllopet. Är bjuden på kusin Jimmys bröllop den 5 dec.
Å katterna går bättre å bättre. Molly är väldigt tuff å hoppar på Mimmi väldigt ofta(på skoj), så dom busar rätt mycket. Å ibland så tvättar dom varann med nu, skönt att dom går ihop! (var orolig ett tag)


Jag, Jenny och Maja i Rimbo


Jag och Jenny på ett mysigt fik


Maja och Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback