Ljus

Ja, ni ser rätt. Bloggat 2 dagar i rad... det var inte dåligt! Har hela lägenheten fylld med tända ljus nu, riktigt mysigt. Calle gillar oxå tända ljus, faktiskt han som tänt alla. Han sa lite lyriskt: "Åh, vad mysigt med tända ljus. Är jag bög?" haha! hoppas då inte det! :P
Idag har jag jobbat en liten sväng, sen sovit ganska mycket. Var även och firade Calles pappa som fyllde år. Å har faktiskt inte hunnit ätit kvällsmat än. men känner inte för att ställa mig å göra mat nu, men nått lär man ju äta. Hockey på tv nu, så man kan ju inte få hjälp i köket heller. Jag sitter med en rabarberdrink. (rabarbersaft) Måste ju få det att låta lite klatchigt! ;)
Imorgon ska vi få hjälp med att ha ned lite träd på tomten å på fredag kommer en grävmaskin å ska göra det sista. MEN vi har fortfarande inte fått besked av någon byggfirma än, jävla tröga ena! å vill ha svar innan veckan e slut, annars skjuts byggplanerna upp. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback