1 år

Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Varit en jobbig tid i och med att vargen tog min älskade Tuffsan. Min dator har även varit kraschad, så mycket bilder försvann. jäkligt tråkigt att man har alla bilder på datorn. Brorsan lyckades iaf rädda en del bilder, men ändå en hel del som saknas.
Calle och jag har varit tillsammans 1 år (1 sep) och vi firade idag i efterskott med att ut och äta på O´learys. mycket gott! känns som att vi varit tillsammans mycket längre.
Å på onsdag är jag ledig, jag å calle ska åka och titta på "vårat" hus nere i småland. ska bli spännande att få gå in i huset, som vi planerat att bygga! får hoppas att det känns bra.
Å är lite kluven i frågan om jag ska skaffa en ny kompis till Mimmi. Kommer inte kunna släppa taget om Tuffsan än på ett tag känns det som. Å jag vet inte vad som blir bäst för Mimmi, vill ju samtidigt inte att hon ska vara ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback