Sol

Himla fint väder har det varit i helgen. Vi åkte till Åmot tidigt igår morse, så att inte bilen skulle hinna bli så varm. Kasst utan AC på sommarn...

Å Molly fick vara ute för första gången i helgen... men hon tyckte det var lite läskigt. Å Anderssons firade vi påsken med som vanligt.
Spelade några omgångar kubb, jag va riktigt kass. Å mat åt vi.. Sill till förrätt, sedan grillat å sen glasstårta. Å spelade sällskapsspel, å jag drack rätt mycket vin.. så jag har varit seg idag. :P

Har även hunnit med å fiskat idag... jag fick inget, å jag tappar tålamodet rätt fort. Pappa fick en liten Öring, som jag fick med mig hem. Å lite rabarber fick jag med mig hem... nu är det fan sommar :D
Är hemma i Gävle nu igen, katterna är helt slut, som dom brukar vara efter en helg i Åmot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback