Veckan som gått



Det har vart fullt upp i veckan. I tisdags kom älskade Maja till Gävle. Å självklart vill man ha chansen att träffa henne då.

Träffade upp tjejerna(Maja,Linda Kristin) på stan efter jobbet. Vi gick då och fikade på flanör, tog en avocadosallad. Sedan gick vi vidare till Café Java, å åt en underbar jordgubbscheesecake. Satt å snackade om allt och inget.



På onsdag visste jag inte om jag skulle hinna träffa dom, för jag skulle på ett husmöte. Var klar där kvart över fem, skyndade mig hem och hämta en micro(som Lindas kompis skulle få) å sen ner på stan. Klockan sex slutade Linda jobbet, då stod vi och väntade på henne.

Gick och åt på Helt enkelt. Tog även då en räksallad, men den var inte lika god som på flanör. Allt smakade dijonsenap, så man kände inte smaken av räkor. Vi visste inte riktigt vad vi skulle göra, men blev att vi gick till Pazo efter det och åt Jordgubbscheesecake även där. Varför prova nå nytt när det är gott? ;) haha.

Så man har ju faktiskt slösat lite pengar på fika denna vecka. Man måste ju få unna sig ibland, men just nu känns det tufft då vi har mycket räkningar. Bygglov och grejer ska betalas.

Men det va kul å träffa tjejerna. Maja, flytta tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Maja

Världens sötaste tjej är ju du det! Blir glad när jag läser att du saknar mej, det värmer =) Jag vill tillbaka, eller iaf till er!!! Kommer i sommar iaf och inte bara en gång kan jag lova redan nu! Kram på dej stinta

2011-04-25 @ 19:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback