Äntligen helg!

Blev övertid varje dag denna vecka. Chefen har vart sjuk, så då har det blivit mer jobb för mig. Men nu är det iaf helg.

Har inga planer än... tvättar å diskar å donar lite. Vi funderade på om vi ska åka ut till köpis eller ner på stan å shoppa. Men upptäckte nyss att Calle inte fått sin lön. Jäkligt dålig, för den har varit försenad i många månader nu. Å han ska jobba borta på måndag, då det är den sista. Då får väl jag betala bådas räkningar... blir inte mycke pengar kvar då inte. Så få se hur det blir med shoppingen. Har inte kollat om jag fått lön jag heller.

Calle var på möte på tomten denna vecka med dom som ska lägga plattan, å det ska gå att lägga plattan på en gång när bygglovet är klart. Spelade ingen roll att det var mycket snö. Å bygglovet är på gång, kommunen har godkännt... nu ska dom bara höra med grannarna lite. Troligtvis klart denna vecka iaf!
Wiiihooo! Känns kul att det händer någonting!



Hitta en gammal bild... på den tiden va man ju iaf smal. Nu känner man sig bara pluffsig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback