Grattis!

Elin ringde igår och hade glada nyheter. Hon ska gifta sig i sommar! 11 juni, gud vad roligt!

Hon har inte bjudit några kompisar på bröllopet... men det kan eventuellt bli jag som gör maten till bröllopet. Får ta ledigt från jobbet isf (men det är en lördag), hon har dock inte bestämt sig för mat och så än... så får se vad hon kommer fram till. Inget är bestämt och så än, men även om jag inte gör maten, kan hon få min hjälp med att planera... för jag har ju jobbat på några bröllop. :)

Kanske blir så vi byter lite, jag hjälper henne med bröllopet och hon hjälper mig med att måla på huset eller så.

En sak är då säker, hon kommer att bli en väldigt vacker brud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback