2010 Året som gått

När man blickar tillbaka på året, så var det rätt händelserikt ändå. Både medgångar och motgångar. Här är dom saker jag minns lite extra.

  • Kökschef, som jag gruvade mig för detta.
  • Instängd i parkeringshuset... läskigt... minne för livet iaf. haha!
  • Veterinär , var hos veterinären ofta med Tuffsan innan hon blev bra. Försvann många tusenlappar då.
  • Förlovning , 14e februari.
  • Infektion i njurarna, ett skadefritt år blev det inte.
  • Tomtägare, köpte tomt för 325 000 kr.
  • Luleå, första gången man var där.. mysigt!
  • Prag, överraskiningsresa från Calle.
  • Tuffsan försvann, var helt knäckt när Tuffsan blev tagen av vargen.
  • Molly, bestämde mig för att skaffa en ny kompis till Mimmi.
  • Rimbo, Maja flyttade (!) Hälsade på i Rimbo.
  • Kusinbröllop, ja visst blev man sugen själv ;)

)


Kommentarer
Postat av: Maja

Vad glad jag blev när jag fick se att jag platsade på dina starkaste minnen 2010 =) Du är mer än välkommen till Rimbo även 2011 så du vet! Saknar dej min vän!

2011-01-02 @ 16:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback