Solsidan

Ikväll börja Solsidan... så himla kul! Blev helt fast i förra säsongen, så hoppas dennna är lika bra!

Jag har inte gått ut på hela helgen... haha! Har hållt på å pyssla och dona hemma hela tiden. Vaknade kl 4 inatt av att Mimmi spydde... fick upp å torka å sen kunna jag inte sova mer. Så jag gick upp och kolla på tv å satt vid datorn, sen sov jag en sväng i soffan. När Calle kom upp gick jag och la mig i sängen igen. :P

Har nyss käkat lite.. Fläskfile i ugn med bacon och dijonsenap i krämig sås, med pressad potatis till. mumma!

Kollade aldrig på Avatar igår, Calle laddade hem en film som vi kika på. Men den var inge bra, å den har inte kommit ut på bio här än.

Men som sagt, ikväll blir det Solsidan, sedan Wallander!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback