Kaffe

Sitter nu med 2a koppen kaffe för idag. För första gången har jag kokat kaffe till bara mig själv. Jag brukar annars hoppa över kaffet om ingen annan ska ha.
Är man beroende då? Nej, skulle inte tro det... skulle lätt kunna sluta dricka om det var så.

Regnet är på intågande... blir inge målning idag. Ska eventuellt ut och måla lite dekorationer (eller vad jag ska kalla det) till huset. för det kan jag göra i garaget.

1 vecka av semestern har gått. :( Helvete vad fort det går. Calle kommer hem ikväll... Å sticker igen på måndag morgon, å då blir han och sova i Sthlm hela veckan kanske. Fan alltså att det ska va såhär när jag har semester!


Dom bästa föräldrarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback