Måla, måla, måla.

Semestern är här och då skulle jag ju måla huset. 3e dagen blir det idag. Å fyfan va krångligt det är... stående och liggande panel, med plåtar emellan (ja, jag är dålig på att förklara). Å stegar som man ska försöka nå med... varför ska man ha två våningar? fan skitsvårt å nå ju... haha!
Men fint kommer det att bli!

Min underbara familj hjälper till och det är guld värt! Jag bjuder på mat och fika och dom målar... bättre kan det inte bli! Just nu har vi väl gjort 1/4 av huset... Å det ska målas helt 3 (!!!) gånger. Å snickarna har inte fått upp all panel än heller. Hoppas nån är där idag, för det va ingen där igår.

Planerat att det ska bli ett långpass idag och imorgon tror jag.. för på fredag ska det bli regn. Å få se när gubben min kommer hem, verkar dra ut på tiden därnere...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback