Onsdag

Ser ut att bli fint idag... funderar på om jag ska pallra mig ut till tomten och börja måla garaget. Men jag gillar inte när snickarna är där samtidigt.. :P Dom har iaf inte satt upp panelen än, som dom sa att dom skulle göra.... så nu kommer man väl få måla varje helg framöver nu när man börjar jobba.

Dom har isolerat insidan av huset nu, börjat haft upp lite reglar till olika rum. Jag ser inte som att allt kommer hinnas klart innan november, medans Calle tycker dom knappt har något kvar att göra. Lite olika syn på saken...Men dom vet ju vad dom håller på med.

Igår åkte jag ner på stan och köpte lite presenter, gick även och hälsade på Linda en snabbis. Å bakade gjorde jag, eftersom jag trodde Calles familj skulle komma... men jag hade tydligen missuppfattat det.


Gjorde silviakaka i långpanna. Gillar att knäppa kort med min kamera :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback