Dålig uppdatering under vardagarna

Äntligen helg igen, första lediga helgen denna månad. SKÖNT! är väldigt dålig på att blogga under vardagarna nu, för jag vill inte skriva om jobbet... det är det enda jag tänker på annars, å mår inte speciellt bra över det.

Himla soligt å fint ute... å nu är det ju mer snö ute igen. Jag gillade INTE att det skulle snöa igår. Vill ha bort snön nu så man kan bygga hus osv.

Hoppas få ett besked under veckan om när husbygget kan börja. Ska på möte med fiskarheden på torsdag iaf, då vi ska beställa huset på riktigt. MEN... vi bråkar fortfarande om vilket färg vi ska ha på taket. Å ingen vill ge sig heller. GAAAH!



Calle, jag vill ha ett SVART tak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback