God morgon!

Fan... har inte kunnat sova i natt! Vaknade kl 03.00 å sedan dess har jag varit vaken. 04.30 gav jag upp å gick upp å hoppa in i duschen å gjorde mig klar inför jobbet.
Fan va drygt, hatar att man inte kan sova fast man är astrött. Kommer inte bli en rolig dag på jobbet.
Ser ut att bli en fin dag idag iaf.

Katterna har vaknat till liv å Calle sover, han är ledig idag. Jag skulle oxå vilja vara ledig på vardagar ibland, även fast jag jobbar helger .. så jobbar jag ju alla vardagar.

Nu ringde min klocka, egentligen nu jag skulle ha gått upp. 3 timmars sömn förlorad, å jag behövde den verkligen. Guuud va trött jag är. Bäst att inte sätta sig ned på jobbet idag, då somnar jag väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback