I rymden finns inga känslor

Lugn och skön lördag. Veckohandlat, städat, tvättat och åkt runt och tittat på nybyggda hus. hade tänkt baka lite, men vet inte vad jag ska baka... så får se om jag gör det imorgon istället.

Lite senare blir det att laga och äta god mat.
 
Förrätt: Råraka med gräddfil, rödlök, räkor och rom
Varmrätt: Stekt ryggbiff med krämig potatisgratäng, örtfyllda tomater och hemslagen bearnaisesås

Ska ge mig på att göra en hemslagen varm bearnaisesås, har bara gjort det två gånger förut. Brukar alltid göra kall bea på jobbet, å det är mycket svårare med varm. Få hoppas men lyckas, men det borde inte va nå problem. Å får se om man orkar någon efterrätt sedan.

Ska kolla på film ikväll med är det tänkt. I rymden finns inga känslor. tror den kan vara bra faktiskt.

.
Bild på mig å Linda, men hör inte ihop med inlägget. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback