Jag å bilar

Chefen har har semester denna vecka. Å självklart ska en lampa börja lysa i firmabilen då... va bara å lämna in den det. Å när jag skulle hämta den kunde jag inte vrida om nyckeln, det var alltså rattlås.

Jag satt i bilen ett bra tag å försökte fippla med lite grejer, å försökte förgäves att ringa till Calle så han skulle berätta vad jag skulle göra. Men bara för det så ska inte han svara i telefonen.
Va tvungen att gå in å skämma ut mig, fråga om hjälp. Dom fixade det på 1 sekund, haha fyfan! Dom kommer nog skratta bra länge åt mig (dom tar mat från oss varje dag).
Jaja, nu kan jag till nästa gång ;)

Imorgon är det april. Undrar hur många som kommer att lura mig, är ju så lättlurad. Men det har ju hänt att jag lyckats lura folk rejält jag med.

Nu blir det varma mackor till middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback