Lördagsbak


Mazariner


Chokladkaka

Det blev att jag bakade mazariner och chokladkaka. På chokladkakan häller man en chokladkola-glasyr, men man pickar först massor med hål i kakan så att glasyren rinner ned och blir alldeles saftig. Får väl ta och provsmaka om en stund.

Har inte ätit frukost än, men det är för att jag blir så trött efter varje gång jag äter någonting. Så måste passa på att göra saker innan. Få se hur det går att laga mat och hänga tvätt efter jag har ätit. :P

Jag provade ringa till en frisör i morse, men dom ville inte svara (fast det stor att dom skulle ha öppet). Så får vänta lite med å klippa mig då. Hann ta en före-bild. Blev dock ingen efter-bild.


Kommentarer
Postat av: Maja

Är så himla avis på ditt hår!!! Ge mej lite av ditt så blir jag glad, vill också ha långt, tjockt och fint hår... men icke sa nicke...

Grattis till att du vann takstriden också =) Helt rätt om du frågar mej, kommer bli superfint!

Saknar dej massor!!!

Kramar

2011-03-26 @ 13:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback