Skönt att sova

Igår var det fredag, men det hindrade inte mig från att lägga mig halv åtta. Är ju ingenting bra på tv på helgerna, så dåligt!

Idag är det en ny och fin dag... härligt! Men Calle blir borta hela dagen, han ska på kurs som börjar nu vid kl 8.
Vad ska jag göra då då? Är sugen på att shoppa, men får inte. (för mig sj)
Funderar på om jag ska baka lite igen, man kan inte ha en tom frys nästan med gosaker.

Kanske blir en chokladkaka med kolaglasyr och lite mazariner. Men vill inte åka och handla, så ska försöka göra på grejjer jag har hemma.

Nu har nästan morgonkaffet kallnat, så skål! ;)


gammal bild

Just ja, skulle behöva klippa mig. men min frisör har ju flyttat. Känns som man har alldeles för långt hår nu, å skulle behöva färga. Har haft färg hemma ett tag, men Calle vill inte för jag skäller så mycker på han då . :P Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback