3 veckor kvar!

Om prick 3 veckor kanske första flyttlasset går. Å då har jag även semester i 1 vecka.

Får hoppas snickarna hinner klart, dom har inte vart där på hela veckan. Men dom har inte mycket kvar nu... men det skulle ju underlätta om dom var där å jobba på lite.
 
Besiktningsman, mäklare och sotare är nu bokade till den 11/11.

Å just ja... bilen va ju på lagning igår, va beredd på det värsta. Datorn i bilen va felinställd, nånting om att nått skulle ge ut 3 % gav ut 30 % istället. Så dom uppgraderade lite å så. (Bra jag förklarar) Å som tur va bjuder Renault på datauppgraderingar. Så jag betalade för arbetstiden bara... 334 kr! Shit va glad man blev!

Så nu blir jag tvungen å köpa en ny telefon, Calle blir så himla förbannad när han inte kommer fram när han ringer. :P



För mindre än 1 år sedan såg det ut såhär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback