Havandeskapspenning

Fick min havandeskapspenning beviljad... så himla skönt! Var himla orolig att jag inte skulle få det, är tydligen verkligen inte lätt att få det.

Detta betyder att jag bara jobbar i 3 dagar till, då jag tar ut semester innan havandeskapspenningen. 3 ynka dagar... känns verkligen konstigt, men samtidigt en tung börda som släpps från mina axlar.

Tror dock att jag kommer få en hel del samtal från jobbet när när jag går hem. Bara haft 2 veckor på mig att lära upp nya kocken... är nog mycket man glömmer på den korta tiden. Kommer iaf fixa så dom har varor hemma för 2 veckor, sedan får dom ta och fixa det själv.

Väldigt dålig på att ta kort... kommer nog ett nytt till helgen, å lovar också bättre uppdatering nu när jag går på semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback