Förbereder

Idag hålls det på att tvätta oanvända sängkläder, handdukar och kläder till bebisen. Är ju bara 7 veckor kvar... så det närmar sig med stormsteg.


Är egentligen mycket som det är tänkt att vi ska hinna med innan ankomsten, så får hoppas att förlossningen inte blir mycket förtidig.

* Vattenfilter är nu beställd.. så dom kommer någon gång under nästa vecka tror jag. Skönt! slipper jag köpa hem vatten.

* Ska byggas en trappa till bron.

* Göra ordning en byrå som står i garaget? Får ju inte köpa någon byrå för Calle, för han säger att han ska fixa den vi har.

* Första helgen i juni är det planerat att det ska komma en kille och gräva... dock så är hans tjej på tjocken hon med, å det såg då ut som det inte var så långt kvar för henne. Så man vet ju inte hur det blir med dom planerna. Skulle inte han kunna komma då, är det inte säkert att vi hinner med allt med gräsmatta och buskar innan det är dax för bebisen att titta ut.

* Sen har jag hört att det är bra att frysa in lite mat, så man bara kan ta fram och värma. Man kanske inte har så mycket ork och tid för det i början? Dock har jag inte plats i frysen än för det... haha.

Det är iaf några av våra planer som ska ske inom 7 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback