Halsbränna

Har haft svårt att sova inatt.. pga att jag börjat få en sånn halsbränna. Det börjar komma smygande mer och mer nu... förr har det iaf gått över efter en stund, men inte nu icke.

Jag som aldrig haft halsbränna förr... inte vetat hur det ska kännas. Men när man väl får det, är det ingen tvekan om saken. Inge skönt alls!

Idag håller jag på att tvätta.. som vanligt, tycker jag inte gör annat än å tvätta. Är iaf barnkläder som tvättas nu.

Händer iaf lite här hemma nu...
* Vattenfilterna har kommit (dock inte ikopplade än, förhoppningsvis på måndag).
* Trappsteg till altan är klart. 
* Byrån är slipad.

På g:
* Trappa till bron.
* Köras matjord på lördag.. några kubik. 10 000 kr skulle det kosta. uscha! hoppas det går att pruta lite.
* Måla byrån och sätta på nya knoppar och ben.
* Nästa helg, eller helgen efter kommer grävkillen å fixar ut matjorden å tar bort lite sten å sånt.
* Därefter beställs gräsmatta (som måste rullas ut inom 24 timmar från skörd) och beställa 200 häckplantor.

Å allt det här är väl typ Calles jobb... men får hjälpa till så gott det går, känns som att häcken faller lite på min lott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback