Bebisträff

Rasmus blev inge rädd för Sixten... men väldigt förvånad över vad det var för liten krabat som härjade runt. Så den här veckan har han träffat många bebisar.
 
Nu har snön iaf kommit å det snöar fortfarande. Lär kanske köpa nya vinterskor, för igår när vi tog en promenad med Linda och Jenny blev jag alldeles dyngsur om båda fötterna innan jag var hemma. Eller så får man hoppas att det blir kallare å inte är nå slask.
 
Nu blire till å hänga upp julgardinerna och leta fram adventsljusstakarna. Rasmus somna precis i vagnen, så har ca 30 min på mig å börja.
 
Linda gör så fina kollage på Rasmus på mobilen.
 
Rasmus och Jenny... han älskar verkligen å få pussar!
 
Rasmus och Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback