1 år sedan

För 1 år sedan va det e av dom underbaraste dagarna jag haft. Gjorde ett graviditetstest som visade att jag var gravid. Jag minns det som igår!
 
Hade försökt att bli gravid ett tag och hade inga förväntningar på att jag skulle vara gravid denna gången heller. Det lilla som gjorde att jag tog ett test var en blodådra på bröstet. Hur många gånger innan hade jag inte haft tusentals symptom...men utan resultat.
 
Så jag fick en liten chock... blev helt stum. Gick ut från toaletten med testet i handen och gick in till Calle som stod i köket. Jag sa ingenting, utan visade bara testet. Sedan kramades vi länge.
 
Kändes konstigt att jag hade något som växte i mig, men så underbart!
 
Anledningen att jag kommer ihåg datumet är för att det är Rasmus farfars födelsedag. Så vi åkte dit på fika efter jag tagit testet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback