Långpromenad

Just nu känns det som att man gör allt för att få lilla pyret och somna. Det går inte så bra... är nu 1,5 vecka sedan han sov mer än 3 timmar i sträck. Å inatt fick jag sova sammanlagt 4 timmar... varför vill han inte sova?
 
Trots att jag just nu går runt som en zombie, begav jag mig ut på en långpromenad. Till affärn och hem, tar 2 timmar sammanlagt. Å kunde ju dessutom köpa med mig kylvaror, eftersom det var kallt. Det var -3 när jag gick och +1 när jag kom hem.
 
Å sov han då? På 2 timmar sov han 20 minuter och var kinkig 10 minuter. Han sov alltså inge mer än han gör annars på förmiddagarna. Men han fick iaf frisk luft!
 
köpte även hem lite ersättning som jag ev ska ge honom idag vid läggdags och se om det blir nån skillnad. Han kanske inte ens tycker om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback