Beröm

idag vart jag överöst med beröm igen.. sååå roligt! nu va d från personal ute i fabriken som märkt hur mycke jag sliter å hur duktig jag är. då vart dagen räddad. :) alltid kul att höra å att d ger lön för mödan.

sitter å är nervös för om jag ska få lägenheten eller inte å längtar till sommarn då jag ska flytta...

jag och kristin satt å titta på lite katter på blocket... för det är ju sagt att när jag flyttar, ska mimmi få sig en kompis. ska bli så roligt å komma ifrån det här lilla placet. å om jag får den lägenhet jag tittat på.. blir jag överlycklig. får väl veta på måndag om jag får den... men kan se innan om dom andra tackat ja, än har dom då inte gjort det.
håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback