Gamla bilder

sitter vid mammas dator och hittade lite gamla bilder.. hur fan såg man ut förr då? haha. hemskt helt enkelt.. men jag bjuder på d...

haha.. jenny i  högakusten år 2002. hon va ju för söt.


jag i högakusten 2002.. me tandställning å allt.. snyggigt... haha!


skolavslutningen i 9an 2003.. med min "skolförälskelse" haha!


mamma och  pappa julen 2007 på teneriffa


jag julen 2007 på teneriffa... passar en aning bättre i brunt hår va?

haha, ja, jag bjuder på mig själv som "ung".. ingen vacker syn.. hihi. kanske inte alla som sett mig som blond... å aldrig mer igen!

Kommentarer
Postat av: maja

bilden på dej från högakusten är fiiiin tycker jag :D riktig sommarbild

2009-02-22 @ 08:26:47
Postat av: Sandra

Håller med majsan! Mysig bild!=) Börjar faktiskt längta tillbaka i tiden, hihi! Och.... hahahahahaha!!! Henrik!!! Hade helt glömt bort de där! Tyckte nästan han såg lite sliskig ut nu jag. haha. puss och kram gummsan!

2009-02-22 @ 10:09:21
URL: http://sanzza.blogg.se/
Postat av: sofia

haha, va skitlängesen man såg henke nu.. skulle kanske inte ens känna igen han ju!

2009-02-22 @ 11:45:09
URL: http://litensol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback