säng

ja, jag vet att jag inte ska köpa fler möbler just nu. men har sett en dubbelsäng på ikea som jag e lite sugen på. ska inte köpa den, iaf inte nu... få se om jag hittar nå bättre sen.


lägenheten som jag har anmält mig till är jag just nu 1a av 9 st... wow. sista anmlning är på torsdag. skulle va skönt å bli etta på den.. utifall den e fin när man tittar på den. såå sugen på att flytta just nu. men kommer ju försvinna en hel den pengar i sommar. men hoppas jag kan va ledig kanske 2 veckor iaf.
dom möbler som jag har nu: soffa, fåtölj, soffbord,(det jag har), tv-möbel(den jag har).. så själva tv-delen e iaf klar.. å det är väl allt. men en bit på vägen iaf.
så jag har en gammal soffa om nån vill ha.. annars åker den i skroten. men inte förrän juni:P

Kommentarer
Postat av: Sandra

VA???!!!! Ska du slänga vår älskade svarta soffa, som vi upplevt så mycket tokigheter med(ska INTE missuppfattas till nått dirrrrty, så att ni andra vet det;))!!!!

Idag var sorgens dag...

2009-02-16 @ 08:42:42
URL: http://sanzza.blogg.se/
Postat av: sofia

om du vill kan jag skänka soffan till dig:P

2009-02-16 @ 14:51:51
Postat av: sofia

jag kan skänka soffan till dig:D

2009-02-16 @ 14:54:16
URL: http://litensol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback