Tack!

Tack mamma och pappa. ni e underbara! i alla hjärtans dagpresent fick jag 3000 kr in på kontot.. det va väldigt oväntat!

hade inte märkt det förrän nu när mamma frågade om jag tittat på kontot. nu kan jag betala hyran oxå ju.


vad glad jag blev nu!

nu börjar det verkligen märkas att jag ska flytta.. ska säga upp min parkering så att jag har den till sista maj.. :-O
det är ju snart! å lägenhet å parkering har jag satt upp mig på... hoppas verkligen inte nån annan kommer med mer poäng nu.  ligger ju 1a på båda. men e ju några dagar kvar att vänta... å bara hoppas att den e fin. om jag får det.. vet jag iaf hur jag ska inreda... älskar å fixa sånt :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

De var då en fin present:) Visste du att lägenheten du satt upp dej på, skulle du ta bort dörren från köket in i sovrummet och gjort den till en tvåa istället och ta bort sovrummet bredvid vardagsrummet så är det en likadan som jag bodde i första året i stan:) Alltså en tvåa och ingen trea då hihihi. Balkongen är inte lika mysig som den vi hade. Men de är ju iaf en.:)

2009-02-16 @ 08:45:38
URL: http://sanzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback