Hemma

Nu är man hemma efter 1 veckan på gran canaria. vart en härlig vecka med minst 30 grader i skuggan varje dag. var lite molnigt någon dag, men vädret va helt toppen. fick ta d rätt lugnt i solen, eftersom d va jäkla lätt å bränna sig. va vid playan alla dagar utom 1, som va den första.. så då va vi bara vid poolen.
har inte regnat där sen i mars sa dom... är jäkligt tort på ställena som dom inte vattnar. vid hotellet fanns iaf ca 10-15 katter. som alltså fick vara där.. å gästerna tyckte dom bara va söta osv. å dom va inte magra eller nå.. utan så fina så. bland dom fanns en kattunge.. min favvo. köpte iaf mat till dom 3 kvällar. kunde ju inte mata mina egna så... å jag har saknat mina älskningar sjukt mycket.. trodde inte d skulle vara så illa som d va. å jag kommer inte få träffa dom förrän på söndag eller måndag... jag lider!
shoppa rätt mycke... 6000 i fickpengar gick iaf åt tillslut. ätit gott och bara haft det skönt. på kvällarna har vi spelat kort efter vi kommit till hotellet. å bara runt hörnet på hotellet fanns ett stort shoppingcentre.. helt perfekt.. så där va vi rätt mycke.
veckan börja dock inte så bra.. natten till vi skulle åka fick jag en släng av feber. (resfeber?) å sen i 4 dagar har jag haft ont i nacken och ätit värktabletter. känner mig inte riktig 100 än... men d e inget som förstört min semester nånting.det skulle jag inte tillåta. 
en riktig sol, bad och slappasemester kan man säga. mycket bad i havet med höga vågor och varmt i vattnet. riktigt svalkande. tänkte lägga ut bilder imorrn, är lite trött.. har ju nyss kommit hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback