Nudlar

Katterna äter lyx och jag äter fattigt. Få se hur länge jag orkar leva på nudlar... haha. men jag får väl variera mig.. idag vart d nudelsoppa, kanske blir nudlar med ärtor eller nå imorgon:P
ska verkligen försöka spara in på maten... iaf den till mig själv.. katterna ska fortsätta få sina räkor. man e väl en snäll mamma. dom ska inte få lida för att jag är fattig.. (eller fattig och fattig) jag kommer så småningom att bli fattig, gäller å börja spara i god tid.
fick ta av mina sparpengar idag när jag betalade min hyra. men bilplatsen va inte med på hyran, så jag skickade mail å hörde mig för.. eftersom den inte va med på förra heller.. å vill inte få en stooor räkning när dom väl kommer på det.
idag va jag även till polishuset, skaffade mig ett nytt pass.. mitt gick ut 2 juni. få se när jag får hämta d. sugen på å åka utomlands i sommar.. å faktiskt är en resa utomlands billigare än en weekend i sthlm.
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback