sommar

Nu känns d faktiskt som sommar... underbart väder, nästan för varmt att sitta på en vindstilla balkong. så jag får ta pauser å sitta inne emellanåt.
har inte bloggat på några dagar heller, har helt enkelt inte haft nå å skriva om. tycker mest jag fyller i blanketter hit å dit om min tumme bara. (så det va ju tur d e vänstern, så jag kan skriva) å tummen verkar läka fortsatt fint.. så snart ska jag ta av bandaget å bara ha plåster typ. får väl testa mig fram.
imorgon är det sista dagen med heltid. sen har vi sommaröppet på jobbet å kommer förhoppningsvis gå hem runt 11 på dagarna(börjar kl 6). så det blir kortdagar i 2 veckor, sen har jag semester i 3 veckor.
wiiiehoo. mina planer för semestern då.. jo. v 29 ska jag å stefan försöka hitta en sista minuten resa och bege oss utomlands, förhoppningsvis till nå fint å varmt ställe. å sen v 30 på fredagen så verkar d som att jag, maja, stefan å micke ska bege oss neråt. till lysekil? där mickes morsa har en stuga.. ska vi bo där på helgen å på fredagen va i gbg å gå på liseberg.
nu vet ni vad jag kanske har framför mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback