Fler bilder

snodde lite bilder från Sandra... så man ser in action lite.. haha.


jag på gång med Liston runt magen


Sandra som fotograf med Zelda och jag å Liston framför


Sandra och Zelda myste i solen


jag var törstig, varmt i solen.. men väääldigt skönt!

jo jag vaknade före klockan sex i morse... så har läst tidningen å grejat lite. ja, jag förstår inte varför jag inte kan sova när jag får... pappa är oxå uppe iaf. vi som e morgonpigga å stör dom andra:P
planer för dagen då... färga håret ska jag iaf.. eller morsan ska väl gö d på mig.. hon e lagomt glad när hon får göra det med ca 3-4 veckors intervaller.
för en timme sen va d finare väder.. alltså kl sex på morgonen.. men nu har det mulnat på lite å såg i tidningen att dom lovat snö... usch...vill ha vår nu ja! men man fick ju iaf vara ute i solen lite igår...:D

Kommentarer
Postat av: Sandrabanan

Jadu, du är ju galen du! Gå upp så tidigt!!!! Hoppas du blev bra i håret! Kramar

2009-03-22 @ 22:23:43
URL: http://sanzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback