Jobbat helg

idag åkte jag till jobbet vid 14.30 å larma av å greja. sen skulle d göras förrätt och varmrätt till 25 personer.

  • förrätt: rensteksröra på kavring
  • varmrätt: helstekt fläskfilé, potatisgratäng, varma grönsaker, murkelsås och portersås.

eva, på kontoret på läkerolfabriken som beställt. dom skulle ha det i bomhus. jag hittade som tur va... stod å fundera på om jag skulle åka in på en väg å då kom eva i bilen å pekade att jag skulle dit. så bar jag in maten å så.. å sen när jag åkte igen så mötte jag eva ännu en gång.. så då stanna vi å snacka lite snabbt.
kommer ju få veta vad dom tycker om maten, så får hoppas dom blev nöjd.
har även bilvit ganska god vän med jobb bilen som jag tycker går bra att köra nu... för d e jäkligt stor skillnad jämfört med min bil.

det va den lilla bilen som jag fick köra idag,

kom hem från jobbet vid 17.30 å visste inte vad jag skulle göra. ringde hem å hörde vad dom gjorde... å jag hade inge mat hemma... så jag åkte till åmot! haha.så nu är jag i åmot även denna helg, 3e helgen i rad. måste vara rekord nu på väldigt länge. har ju ändå ingen å va med i gävle å stefan har jag inte träffat sen i söndags... hur d nu står till me d. vet ingenting längre. need some love!


Kommentarer
Postat av: Sandrabanan

Min älskade Såsis! Såklart att du har nån att vara med! Mej!=) Fast det är i vackra Åmot förstås;)



FDu är duktig på att jobba du:) Ska anställa dej att göra en gourmetmiddag när Kaka och jag är rika igen hahaha! Och rika(enligt våra mätt mått)är vi ju rätt så snart;P



2009-03-29 @ 10:10:26
URL: http://sanzza.blogg.se/
Postat av: Ämly

Looove! :)

2009-03-29 @ 15:38:52
URL: http://cosmo87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback