NEEEEJ!

Det får inte vara sant! Tuffsan finns troligen inte i livet nu. Det är en varg i Åmot som tar katter... många har börjat försvunnit, dom har hittat spår av nån.
Samma natt som Tuffsan försvann...såg en gubbe en varg som jagade en katt.... vid korsningen vid godtemplargården. Är 100 % säker på att det måste vara Tuffsan.
Jag vill inte tro att det är sant... jag kan inte tro det... jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Mimmi ska hem till stan imorgon.
Tycker så synd om Tuffsan... hoppas hon slapp lida... å Mimmi... hon blir själv.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Detta är så hemskt och jag hoppas att det inte är hon! Känner verkligen med dej! Knepigt att vi båda sitter och skriver om detta samtidigt på våra bloggar. Stora kramar gumman

2010-08-04 @ 20:08:56
URL: http://sanzza.blogg.se/
Postat av: jenny

fy då. hoppas inte!! :( <3

2010-08-04 @ 22:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback