Prag

Har nu kommit hem från Prag, en otroligt fin stad. Vi har gått å gått å gått... har ont i benhinnorna nu. vi var i gamla staden hela tiden, med alla fina byggnader, gick upp till slottet.. massor med trappsteg, åkte på en guidad båt-tur, åt massor av mat och glass. en riktig turist-resa... springa runt och knäppa kort.
Hotellet var dock inte det lyxigaste, så om man ska tillbaka kan man ta nå lite mer lyxigt.
Å vi hade ju bara handbagage med oss, så man fick tänka på vad man packade med sig å att väskan skulle ha ett visst mått. på vägen dit gick det bra, men inte lika bra påvägen hem. köpte oss lite saker på taxfreen på flygplatsen å stoppade i väskorna. å min vart helt proppfull, så självklart skulle dom kolla så mitt bagage passade i måttet. det gjorde den INTE, den hade blivit så jäkla bullig av alla saker, så jag va tvungen å sitta på väskan å så så den blev lite mindre, om dom hade vart noga hade jag inte fått åka med planet. fy satan va uppstressad jag var, åsså ville man ju på planet fort med, eftersom det inte var bestämda platser. men vi hamnade ändå på bra platser. gick fort å flyga... 1, 45 dit å 1,30 hem. hann ju knappt upp i luften tycker jag innan vi skulle landa igen.





      





     











  

Kommentarer
Postat av: sandra

Mysigt ni verkar ha haft det:)

2010-07-24 @ 17:49:54
URL: http://sanzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback